Skrypt zmieniający wartości MemoryMargin w plikach .ini
ue3_linux_opti
W chwili obecnej instalacja i uruchomienie wygląda tak:
cd /tmp
git clone https://github.com/Kryuko/ue3_linux_opti
cd ue3_linux_opti/
chmod 777 UE3_Linux_Opti.sh
./UE3_Linux_Opti.sh
Po uruchomieniu pojawiają się następujące okienka:
- Sanctum 2, czyli gra na czystym ue3(UE3 version 10246)
Drugi to po przestawieniu MemoryMargin
Tutaj widać zdecydowaną poprawę. dropy fps tylko do 55-56
- Druga gra to Painkiller Hell & Damnation (oba filmik cierpią na problemy z kodowaniem ciemnych miejsc)
Pierwszy filmik domyślnie high
Drugi po przestawieniu MemoryMargin
W przypadku mocno poprawionego silnika poprawy takiej jak w pierwszej grze nie widać. Gra w obu przypadkach działa w miarę płynnie.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz