29 gru 2015

Unreal Engine 3 linux optymalizator





Skrypt zmieniający wartości MemoryMargin w plikach .ini

ue3_linux_opti

W chwili obecnej instalacja i uruchomienie wygląda tak:

cd /tmp

git clone https://github.com/Kryuko/ue3_linux_opti

cd ue3_linux_opti/

chmod 777 UE3_Linux_Opti.sh

./UE3_Linux_Opti.sh

Po uruchomieniu pojawiają się następujące okienka:

Pierwsze to licencja, Potem pokazuje ile posiadamy pamięci na karcie grafiki i jakie MemoryMargin zostanie ustawiane(W moim przypadku wyniosło 204). Na koniec informacja o pomyślnych zmianach w plikach.

gry:

  • Sanctum 2, czyli gra na czystym  ue3(UE3 version 10246)
pierwszy filmik domyślne opcje na high:
Jak widać w niektórych miejscach przycina do 20-30 fps
Drugi to po przestawieniu MemoryMargin



Tutaj widać zdecydowaną poprawę. dropy fps tylko do 55-56


  • Druga gra to Painkiller Hell & Damnation (oba filmik cierpią na problemy z kodowaniem ciemnych miejsc)


Pierwszy filmik domyślnie high


Drugi po przestawieniu MemoryMargin


W przypadku mocno poprawionego silnika poprawy takiej jak w pierwszej grze nie widać. Gra w obu przypadkach działa w miarę płynnie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz