13 gru 2014

Metro Redux(2033,LL) zaawansowane opcje


  • Windowed 
  • Resolution
  • Field of view (FOV)

Metro Redux 2033

Wszystkie te opcje dostępne są w pliku user.cfg
<path-to-game>/Metro 2033/<user-id>/user.cfg
czyli właściwości gry w stem, pliki lokalne/ przeglądaj

wchodzimy w nasz userID
czyli u mnie 111xxxxxxx
otwieramy user.cfg edytorem tekstu
  • Nasza rozdzielczość , w tym przypadku 1280x720
r_res_hor 1280
r_res_vert 720
  •  Nasze window mode
r_fullscreen off
  • FOV
Tutaj musimy przeliczyć z naszej rozdzielczości
Dla 1280x720 przy fov 90 wychodzi do wstawienia liczba "59"
r_base_fov 59

Metro Redux Last Light

Wszystkie opcje są identyczne, plik user.cfg znajduje się w katalogu "Metro Last Light Redux" user-ID(11000xxxxx).

3 komentarze:

  1. Witam. Mam monitor z przejściówką do komputera. Zawsze muszę ustawiać w pliku konfiguracyjnym w nowej grze rozdzielczość 1366 768 bo bez tego na monitorze wyskakuje, że jest złe odświeżanie (67,4 60hz). Wstawiłem w grze Metro LAST LIGHT REDUX w pliku user.cfg rozdzielczość r_res_hor 1366 (enter) r_res_vert 768 ale monitor nadal nie chce wyświetlać gry. Czyli ustawienia w pliku nie zadziałały. Chciałbym dodać, ze w Metro 2033 redux były już wpisane wartości rozdzielczości w w pliku cfg jednak w last light nie było żadnych i wpisałem je ręcznie. Nie wiem co zrobić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobra, udało się. Musiałem na nowo zainstalować 2033redux i zobaczyć jak tam wygląda user.cfg, mianowicie r_quality_level 3
      r_res_hor 1366
      r_res_vert 768
      r_safe_area 0

      Usuń
    2. Poza rozdzielczością trzeba było ustawić miejsce gdzie zaczyna rysować i lub monitor. Dlatego pokazało grę po ustawieniu safe area na 0 co pewnie oznacza pierwszy monitor. podobne ustawienia były w war thunder. Dla ustawiania pozycji okna i obwódki ja korzystałem Devil's Pie z https://gry-linux.blogspot.com/2017/02/devils-pie.html

      Usuń